A French section

Discussion in 'Ideas and Suggestions' started by Arkadiaz, Sep 7, 2013.

  1. Arkadiaz

    Arkadiaz
    Expand Collapse

    Joined:
    Sep 7, 2013
    Messages:
    3
    Hello,


    First of all, I apologize for pitiful English which you can read at present. Not being endowed with your language(tongue), I exclaim via a translator.

    I propose you my suggestion:


    Being some French - Belgian - Switzerland(Swiss) to be to fall under the spell of this simulation, I would like to know, if it is possible to open a section on the forum, open to the French population.

    So, it would allow persons to propose tutoriels or helps(assistants) in French and to help persons, who, as me, are sad with your language(tongue).

    I thank you for having to pay attention on my post.
    I am anxious to call back(to remind) that not speaking English, me not li that leaves the way(bias) of a translator.

    ~ Bonne journée à vous (Good day to you)
     
  2. Ckykyro

    Ckykyro
    Expand Collapse

    Joined:
    Aug 3, 2013
    Messages:
    101
    Désolé pour le mauvais français, en utilisant google traducteur.

    Assez sûr que les devs vont essayer de leur mieux pour la communauté s'il vous plaît. Finalement, je suis sûr qu'il y aura une section pour la plupart des langues, pour l'instant peut-être essayer d'utiliser un traducteur du navigateur?
     
  3. citathorn

    citathorn
    Expand Collapse

    Joined:
    Sep 4, 2013
    Messages:
    10
    Ils ne te tueront pas parce-que tu parles français, si tu veux proposer du contenu en français, aucun problème, simplement faire une petite traduction pour nos amis anglophones. Bien qu'il ne comprendont pas tout, peu importe, je préfère en tant que français voir un tuto en français traduit en anglais, même mediocre comme le mien, qu'un tuto qu'en anglais, et incomprehenssible ...



    They won't kill you cause you speak french, if you want to give some content in french, simply translate it in english, even a bad english. They won't understand it all, but as a french I'd rather read a french tuto than an english one that I can't understand ...
     
  4. Arkadiaz

    Arkadiaz
    Expand Collapse

    Joined:
    Sep 7, 2013
    Messages:
    3
    @Ckykyro

    Thank you for your answer and not need of you were excused for bad French, has will postpone(put back) the fault to the translators. ^_^
    I hope, openly(frankly), that we shall have our section also. That would help us well.

    ---------

    @Citathorn

    Je pense bien qu'ils me tuerons pas, parce que je parle français. =)
    Mais la suggestion concerne plus les personnes comme mon cas, où, notre niveau d'anglais est pas loin d'être, complètement, nul.
    Encore, je sais maîtrisé quelques petites bases d'anglais, mais cela s’arrête là. D'où la suggestion d'avoir une section français, comme-ça, nos chers confrères français pourront nous refaire les tutoriels de nos ami(e)s anglais, mais en français (Vise-Versa).
     
  5. Elvisnake

    Elvisnake
    Expand Collapse

    Joined:
    Aug 6, 2013
    Messages:
    206
    Je plussois cette demande de section frenchy (va tratuire ça^^)

    I'm agree, we need this francophone section, because logoster become all red when he saw one little word in french;)
     
  6. citathorn

    citathorn
    Expand Collapse

    Joined:
    Sep 4, 2013
    Messages:
    10
    Exact c'est un peut ce que je voulais dire ^^'
    Apres, tout le monde va demander sa section dans son language et c'est ptêtre sa qui leur fait peur. Faut encadrer sa, faut des modo. Perso je veux bien m'occuper de la modération d'une partie française, je l'ai déjà fait, tout comme j'ai été MJ sur des MMO, mais faut savoir que sa prend du temps et que eux, je pense, ne veulent pas le faire ^^'.


    Everybody might ask for a section for his tongue, and that is maybe what they are afraid of. It needs to be moderated, it needs moderators. I can do IT, I already did it for other forums, and I've been GM on some MMORPG, but you need to know that it takes time, and I think they don't want to spend their time for it.
     
  7. 1JZ-GTE

    1JZ-GTE
    Expand Collapse

    Joined:
    Aug 9, 2013
    Messages:
    16
    I'm of the opinion ! (Google Translation)

    Je suis aussi français.
     
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice