On Hold German Highway / Deutsche Autobahn

Discussion in 'Terrains, Levels, Maps' started by Flighty20, Oct 12, 2020.

1. EX ORBITANT

EX ORBITANT
    Expand Collapse

Find ich genauso

2. Franz027

Franz027
    Expand Collapse

heyy yo man. How's going the mod?
    How are you?

• Agree Agree x 3
  3. Flighty20

Flighty20
    Expand Collapse

Also, es geht halt sehr schleppend voran, weil ich immer wieder den Boden unter den Straßen mit Asphalt bemalen muss und das kostet sehr viel Zeit. Ich habe da mal ein Tutorial gesehen, wo man so etwas mit Heightmap lösen kann, aber ich komme einfach mit Gimp nicht klar. Gibt es da vielleicht andere Möglichkeiten, Arbeit und Zeit zu sparen? Aber es gibt auch was positives und zwar habe ich in den letzten Wochen sehr viele Objekte (Straßenobjekte, Häuser etc.) erstellt. Es hapert halt wirklich daran den Boden mit Asphalt zu markieren. Was mir noch einfällt ist, wie mache ich das mit den Leitplanken und Leitpfosten?

Hey, so it's just going very slowly because I have to keep placing the road and painting the ground. I saw the tutorial with the heightmap, but I can't get it to work. Is there an easier and faster solution? But there is also something positive and I have created many objects (street objects, houses, etc.) in the last few weeks. What still occurs to me is, how do I do that with the guardrails and delineators?

• Like Like x 2
  4. Flighty20

Flighty20
    Expand Collapse

Hey, ich muss leider das Projekt pausieren, weil ich es einfach mit den Straßen auf der Heightmaps hinbekomme. Da ich in letzter Zeit nicht sehr viel voran gekommen bin, habe ich mich entschieden die Map auf "On Hold" zu setzen. Falls ich es hinbekommen habe und an der Map weiter gekommen bin, wird wieder als "WIP" angezeigt. Außerdem bin ich mit der jetzigen Map nicht zu frieden, weshalb ich mit einer Neuen anfangen werde. Deshalb verzeiht mir für diesen Status :)

Hey, I'm afraid I have to pause this project because I just can't get it to work with the roads on the heightmaps. Since I haven't made much progress lately, I decided to put the map on "On Hold". If I get it done and make progress on the map, it will show as "WIP" again. Also, I'm not satisfied with the current map, so I'll start with a new one. So forgive me for this status :)

• Like Like x 5
  5. Jer

Jer
    Expand Collapse

It's fine, we understand what you are going through. :)

• Like Like x 2
  6. Flighty20

Flighty20
    Expand Collapse

Thanks! :)

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice