1. Trouble with the game?
    Try the troubleshooter!

Dismiss Notice
  2. Issues with the game?
    Check the Known Issues list before reporting!

Dismiss Notice

Para jugadores con pc dinosaurios sin tarjeta gráfica... Podrían ayudar

Discussion in 'General Discussion' started by Richard Garcia, Jul 22, 2020.

1. Richard Garcia

Richard Garcia
    Expand Collapse

Para jugadores con pc dinosaurios sin tarjeta gráfica... Podrían ayudar!!! o_O

2. Richard Garcia

Richard Garcia
    Expand Collapse

Tengo una pc corel 2 dúo con procesador de 2 núcleos ... 2gb Ram ... Sin tarjeta gráfica ... O sea nada de gamers !!! Pero así juego la versión 0.15.0. 3.7624 tengo que poner la resolución en 643x442 y colocar todo en low y de paso juego solo la pista Grimap xq las demás se pone muy lento ... Me gustaría si alguien conoce de un mods de alguna pista que pueda jugar así bajo rendimiento... me mande el link gracias

3. kwai38

kwai38
    Expand Collapse

translated:
    For gamers with dinosaurs pc without graphics card ... Could help
    I have a corel 2 duo pc with a 2-core processor ... 2gb Ram ... Without a graphics card ... In other words, no gamers !!! But that's how I play version 0.15.0. 3.7624 I have to put the resolution in 643x442 and put everything in low and incidentally I only play the track Grimap xq the others get very slow ... I would like if someone knows of a mods of some track that can play this way underperforming .. send me the link thanks

• Like Like x 1
  4. Zero

Zero
    Expand Collapse

Version 0.15, ¿por qué?

5. Richard Garcia

Richard Garcia
    Expand Collapse

[QUOTE = "Zero, post: 1196129, member: 560"] Versión 0.15, ¿por qué? [/ QUOTE
    Amigo porque las últimas versiones no entra .... Juego las versiones antiguas

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice