1. Trouble with the game?
    Try the troubleshooter!

Dismiss Notice
  2. Issues with the game?
    Check the Known Issues list before reporting!

Dismiss Notice
  3. Before reporting issues or bugs, please check the up-to-date Bug Reporting Thread for the current version.
    0.35 Bug Reporting thread
    Solutions and more information may already be available.

Téléchargement véhicule/map

Discussion in 'Troubleshooting: Bugs, Questions and Support' started by Lucasetéclair, Dec 23, 2013.

1. Lucasetéclair

Lucasetéclair
    Expand Collapse

Bonjour je voudrai que quelqu'un m'explique comment télécharger des véhicules et des maps pour BeamNG (alpha)
    Merci de votre aide : Confus:

2. logoster

logoster
    Expand Collapse

Excuse my french, i'm using google translate

To download a map or mod, first you must find one you like in the showroom boards, which are located here: http://www.beamng.com/forums/23-Showroom

if you want a vehicle, choose Vehicles, if you want a map, choose Terrains, the rest is pretty self-explanatory, find one that's released or has a beta out, download it, then put it in your Vehicles folder if its a vehicle, or your levels Folder, if its a terrain, most mods will have instructions on how to install it

Excusez mon français, je suis en utilisant Google translate

Pour télécharger une carte ou mod, vous devez d'abord trouver celui que vous aimez dans les conseils d'administration et des salons, qui sont situés ici: http://www.beamng.com/forums/23-Showroom

si vous souhaitez un véhicule, choisissez véhicules, si vous voulez une carte, choisissez Terrains, le reste va de soi assez, trouver celui qui est publié ou a un bêta à, télécharger, puis le mettre dans votre dossier Véhicules s'il s'agit d'un véhicule , ou votre dossier de niveaux, s'il s'agit d'un terrain, la plupart des mods aura instructions sur la façon de l'installer

Also, please use ENGLISH in the main forums, or at least provide a translation along with your original message

3. driver7822

driver7822
    Expand Collapse

Je n'est pas les privilège pour aller sur la page : (

4. logoster

logoster
    Expand Collapse

don't even need to translate to know what you said, you have to OWN the game, to access the Drive forums, if you do own the game, you need to activate your forum account

n'ont même pas besoin de traduire de savoir ce que vous avez dit, vous devez posséder le jeu, pour accéder aux forums d'entraînement, si vous possédez le jeu, vous devez activer votre compte sur le forum

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice