1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. Dismiss Notice

Alpha Insanity semi engine 0.9

built for skids,nitruos,burnuots

  1. katrinafardon
    katrinafardon
    5/5,
    Version: 0.9
    man this fun good job
  2. DJbeam.
    DJbeam.
    5/5,
    Version: 0.9
    BUT WHY!?
  3. Standard
    Standard
    1/5,
    Version: 0.9
    Literally anybody can edit engine values and make a new oil pan.
  4. Matt Cook
    Matt Cook
    5/5,
    Version: 0.9
    Yep It's good. Likes to break rear axles, with the drag Transmission, and tires. Good times. It will also make them go 600+ mph if you do it right.
    1. DIESEL PESMA
      Author's Response
      wow i didint make it for that but thanks
  5. Seth MC
    Seth MC
    5/5,
    Version: 0.9
    Dude, Stickee 76 needs to lay off. This is a pretty good mod. Keep up the good work!
  6. TeeJ
    TeeJ
    5/5,
    Version: 0.9
    THis is amazing, omg i really neded this because i was doing a drift vid for trucks so it worked!
  7. STICH666
    STICH666
    5/5,
    Version: 0.9
    This is awesome! Stickee76, don't be a dick.
  8. Stickee76
    Stickee76
    1/5,
    Version: 0.9
    you've not made any effort to this mod, at all. in fact, that's not a mod.
    Everyone can type 9999999 in all lua files to make that in 5 minutes.
    make a real effort before post any shitty tweaks,
    1. DIESEL PESMA
      Author's Response
      some of us is just learning modding or doing it the easy way
  9. ThinkDominoes
    ThinkDominoes
    5/5,
    Version: 0.9
    Love it! Maybe it came factory standard w/ the fireball. Fire bowling!!
  10. MarkosRuiz
    MarkosRuiz
    5/5,
    Version: 0.9
    ''Ocean of oil in the oil pan'' Awesome phrase and awesome mod dude! Good job!
  11. ThatGuyRice
    ThatGuyRice
    5/5,
    Version: 0.9
    Haha! This is epic! Good Work
  12. MilanKD
    MilanKD
    3/5,
    Version: 0.9
    5 stars if the Turbo doesnt explode anymore, id like to drive without the damn fireball :)
  13. workclock1
    workclock1
    4/5,
    Version: 0.9
    Good mod, but The fire thing somewhat annoys me. But other than that, good mod!
    1. DIESEL PESMA
      Author's Response
      the fire thingy is turbo caching fire