Beta IYB 200BX 2

Adds a new backfire sound and parts.

  1. MultiGamerClub
    MultiGamerClub
    3/5,
    Version: 2
    Good pack of some cars, if you fixed the stance-build that'd be cool.

    None theless a good pack to add to the collection :)

    (Stanced version wiggles too much back and fourth so its not drive-able.)
    1. ItsYourBoi
      Author's Response
      Yeah but it's not a realistic stance, it's just too much. That's why it acts like that. But thanks tho.
  2. jonnynum21
    jonnynum21
    5/5,
    Version: 2
    EYYYYYYYYYY Bro I love the new update. Love the widebody, and the stance. The LED headlights are a great touch too since the old 200BX headlights are kinda bland. Still a great mod
    1. ItsYourBoi
  3. mtndrgn ¯\_ಠ‿‿ಠ_/¯
    mtndrgn ¯\_ಠ‿‿ಠ_/¯
    5/5,
    Version: 2
    10/10 would stance again
    1. ItsYourBoi
  4. jonnynum21
    jonnynum21
    5/5,
    Version: 1
    LOVE IT!!!!!! The idea is great but as many, MANY people have said, The sound is a little WACK. Could use a new sound but other than that GREAT job bro!
    1. ItsYourBoi
      Author's Response
      ahahah there's a guy coming that will make some amazing backfire sounds so yeah I will put the relief on him XD
  5. 16PiXel-Dude
    16PiXel-Dude
    5/5,
    Version: 1
    kawai
    1. ItsYourBoi
      Author's Response
      kanishiwa
  6. SubieFan
    SubieFan
    4/5,
    Version: 1
    i got it working but it would be awesome if you could do this also for the sunburst, and maybe even the hirochi prasu
    1. ItsYourBoi
      Author's Response
      Yeah I will.
  7. TheRustyRagdoll
    TheRustyRagdoll
    3/5,
    Version: 1
    Not a bad mod by any means, but it sounds like someone hitting an old vending machine and not anti lag backfires... it's really easy to improve, so no stress.
    I'll soon release my own version, but don't feel threatened ;)
    1. ItsYourBoi
      Author's Response
      Competition is always good ;) ahaha
  8. nyeh heheheh
    nyeh heheheh
    5/5,
    Version: 1
    It Sound's Great! Just Like BRAAAAAAAP STUTUTUTUTUTU
    1. ItsYourBoi
  9. .korhonen..
    .korhonen..
    5/5,
    Version: 1
    There's no perfect mod for anti-l........
    1. ItsYourBoi
  10. BrixBlueBuilder
    BrixBlueBuilder
    5/5,
    Version: 1
    loud boi
    1. ItsYourBoi
      Author's Response
      Yesss, it needs to be. But I will make some more variants with different sounds, so yeah
  11. kasparasluksa
    kasparasluksa
    5/5,
    Version: 1
    very nice, maybe one for etk i series or 800 ?
    1. ItsYourBoi
      Author's Response
      Will do:)
  12. hduncan806
    hduncan806
    5/5,
    Version: 1
    It could use a better sound but I love the concept. We need the Prasu mod to be updated now!
    1. ItsYourBoi
      Author's Response
      Yeah I'm working on making the sound better and yes the prasu mod does need to get updated!
  13. TNTNUNJA3
    TNTNUNJA3
    4/5,
    Version: 1
    the sunburst with a subaru 2step antilag would be extremely nice
    1. ItsYourBoi
      Author's Response
      Will do:)
  14. Kueso
    Kueso
    4/5,
    Version: 1
    very good but different variations would make this a bit more realistic.
    overall 4.5/5 if I could rate it that lol
    1. ItsYourBoi
      Author's Response
      Working on that, this mod wasn't even supposed to go out now XD
  15. Jeremy_GR
    Jeremy_GR
    4/5,
    Version: 1
    it's so good and well thought but like you should add variation to the bc it sounds like it's just on sound going off over and over try to find other backfiring samples and add them in for more realism
    1. ItsYourBoi
      Author's Response
      Yeah I know I'm just starting playing with sound and I don't actually know how to do that, I will for sure make an update to make it alternate between sounds files. Thanks tho
  16. sjbphoto
    sjbphoto
    5/5,
    Version: 1
    This is excellent! As some have said, just needs to be tweaked a tad, but I mean, this is really cool! One little thing is that it would be cool to be added to other cars as well (imo all cars with turbos)
    1. ItsYourBoi
      Author's Response
      Willll do
  17. DirtNastySidewayZ
    DirtNastySidewayZ
    4/5,
    Version: 1
    Maybe a little tweaking on the sound for realism but very nice, maybe next do the Covet, and mayube a deep sounding one for the T series
    1. ItsYourBoi
      Author's Response
      Alright :) I will see what I can do
  18. Natandog
    Natandog
    5/5,
    Version: 1
    It is very fun to play around, but I have a couple of suggestions, both Pessima's and the Sunburst, and thats it! Thanks for this!
    1. ItsYourBoi
      Author's Response
      Alright, I think I will make multiple backfire sound options for all of the beamng cars. Thanksss
  19. diverxD
    diverxD
    5/5,
    Version: 1
    A Very good idea :) but for me it needs to be some more realistic :)
    but very good.
    Maybe you will make it for ibishu pessima? (the older) it would be great with some tuning mod :3
    1. ItsYourBoi
      Author's Response
      Thanks, and in what kind do you mean by more realistic? If you want, dm me I would appreciate to hear more about how I could make it better.
  20. EnjoyMyHItsYT
    EnjoyMyHItsYT
    5/5,
    Version: 1
    yup...good idea with a supra :D i love supras they are my dream cars
    1. ItsYourBoi
      Author's Response
      Ahah, thankss
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice